Somon DNA Aşısı İstanbul

Somon DNA Aşısı

Cilt kalitesini artırmak için başvurulan medikal işlemlerden biri olan somon DNA aşısı son dönemlerde en çok tercih edilen medikal işlemlerdendir.

Somon DNA aşının içeriği saf olarak elde edilmiş hyaluronik asit ve somon balığı DNA moleküllerini içermektedir. Cildin hücre yenilenmesini ve gençleşmesini sağlayan bu bileşen bir çeşit vitamin desteğidir. Vücudun içeriden besinler veya vitamin destekleri ile beslenmesi kadar, dışarıdan canlılığını kazanması için bir desteklenmesi de önemlidir. Uygulanması da bir o kadar kolay olan somon DNA aşısı, aneztesik bir kremin cilde sürülmesi ile kısa sürede uygulanabilecek bir işlemdir. Uygulama öncesi cilt hyaluronik asit sayesinde cildin nemlenmesi sağlanır. Öncelik cime kaybettiği nemi tekrar kazandırmaktır. Somon DNA işleminin uygulaması şu şekildedir; tıbbı olarak küçük iğneler ile cilt altına somon DNA bileşeni verilmektedir.

Somon DNA aşısı öncesi cilde 15 gün boyunca uygulanan hyalüronik asit sayesinde öncelikle cilt neme doymuş hale getirilir ve daha sonra somon balığından elde edilmiş Somon DNA aşısı enjekte edilir.  Gün içinde birçok zararlı ışına maruz kalan cildimizin en çok dinlenmeye, neme ve canlılığa ihtiyacı vardır. Her ne kadar UV ışınlarından korunmak için önlemler alınsa da, güneş kremleri ve yapılan bakımlar tek başına yeterli olmamaktadır. Somon DNA aşısı genellikle 1 ile 3 hafta arasında aralıklar ile cildin ihtiyacına göre en az 1 seans en fazla 5 seans olacak şekilde uygulanır. Burada kişinin cilt yapısı ve ihtiyaçları önemli bir unsurdur. Yapılan fiziki muayene sonucunda cilt tipine ve ihtiyacına göre hastalarımız için uygun program belirlenip, tedaviye başlanmaktadır.

1 Hafta
    Operasyon Süresi
    2 - 3 Saat
    Ameliyatlı/ Ameliyatsız
    Genel
    3 - 12 Ay

Etkileri

Somon DNA aşısı ve ciltteki etkileri şu şekildedir; yaş ve beraberinde çevresel faktörlerinde etkisiyle nemini, ışıltısını kaybetmiş ciltler için uygulanarak cilde parlaklık ve canlılık sağlar, göz çevresi ve göz altı morluklarının azalmasına yardımcı olur, göz altınızın aydınlanmasına yardımcı olur, ciltte oluşan sivilce ve aknelerin azalmasını ve izlerinin yok olmasını sağlar.

Ayda en az bir kere yapılır ise güneşin zararlı ışınları ve güneş lekelerine karşı cildi korur. Cildin kaybolan kolajen yapısının tekrar yerine gelmesi için önemli bir işlemdir.  Kolajen ölü cilt hücrelerini tetikleyerek cilde canlılığını ve elastikiyetini geri kazandırır. Kas ve kemik yapısı için önemli olduğu kadar deri için de önemlidir. Cilt yaş almaya başladıkça kolajen üretimi de yavaşlamaya ve eski hızını kaybetmeye başlar. Beraberinde ciltte yaşlanma, kırışıklıklar ve elastikiyetini kaybetme meydana gelir. Somon DNA Aşısı, cildin kolajen ihtiyacına da cevap verir ve cildin yaşlanmasını durdurmaya en aza indirmeye çalışır. Cildin kolajen içeriği açısından güçlü olması ve pürüzsüz bir cilt somon DNA aşısı ile mümkündür.

Kimlere Uygulanabilir?

Her cilt tipine ve her mevsimde uygulanabilir. Somon DNA Aşısı’nın uygulanmadığı bazı kritik durumlar vardır. Bunlar şu şekilde sıralanabilir; Hamile bireylere, felç geçirme riski olan hastalara, diyabet hastalarına, kalp rahatsızlığı olanlara, yüksek kan pıhtılaşma riski olan hastalara uygulanması mümkün değildir.

Somon DNA Aşısı'nın Uygulandığı Bölgeler

Somon DNA Aşısı özellikle yüz, boyun ve göğüs bölgelerinde uygulandığında başarılı sonuçlar vermektedir. İşlem yaklaşık 20-30 dakika süre ile gerçekleştirilir. Lokal anestezi altında yapılan bir işlemdir ve hastalar işlem sonrasında hemen eve dönebilirler. Uygulama sonrası işlem bölgesinde herhangi bir leke ya da iz kalmaz. Somon DNA aşısı herhangi bir komplikasyona veya alerjiye sebebiyet verecek bir işlem değildir. Tedavinin daha kalıcı sonuçlar vermesi için 3 ile 6 ay sonrasında tekrarlanması gerekmektedir. Hastalarımız uygulama sonrasında 1-2 yıl kontrol altına alınır. Tedavinin etkileri 4 ile 6 hafta arasında gözle görülür şekilde fark edilir. Hastanın cilt tipine ve ihtiyacına göre tedavinin tekrar edilmesine karar verilir. Yüz gençleştirmek amacı ile yapılan uygulamanın kalıcılığı en az 2 yıldır. Somon DNA aşısı uygulaması sonrasında hastalarımızın ciltlerini korumaları için neler yapması gerektiği detaylıca anlatılmaktadır.

Daha dolgun ve genç bir cilt görünümü için hücre büyümesini uyaran, güneşin zararlı etkilerini ve lekeleri yok eden, cilde nemini ve parlaklığını geri veren Somon DNA aşısını kliniğimizde yaptırmak mümkündür. Kendiniz ve cildiniz için yapacağınız en güzel yatırım, cildi beslemek olacaktır. Küçük işlemler ile daha sağlıklı bir cilde ulaşmak için kliniğimiz her zaman gerekli uygulamaları gerçekleştirmektedir.