Flora Klinik

Saç Mezoterapisi Fiyatları 2018

saç mezoterapisi nedirSaç dökülmesi sorunu yaşayan kişilerin tercih ettiği yöntemlerden biri saç mezoterapisi tedavisidir. Saç mezoterapisi fiyatları 2018 yılında makul ölçülerde artsa da, tedavi saç dökülmesi için faydalı olduğundan tercih edilmeye devam etmektedir. Saç mezoterapisi tedavisi saç köklerini aktifleştirerek saç tellerinin daha uzun süre canlı kalmasını sağlar. Bu tedavide kullanılan ilaç enjekte edildiği bölgede etkili olur. Ayrıca herhangi bir yan etkisi de olmaz. Bu ilaç karışımının içeriği kişinin ihtiyacına göre hazırlanır. Özel ince iğnelerle cilt altına küçük dozlarla uygulanır. İlaç cildin orta tabakasındaki kılcal damarlara kadar ulaştığı için etkisini hızlı bir şekilde gösterir.

Saç mezoterapisi ilacının bileşenleri saç köklerini besler, bölgedeki kan dolaşımının artmasına neden olur. Tedavinin süresi herkeste farklı olabilir. Seans sayıları da saç köklerinin ve saç derisinin duruma göre değişebilir. Gözle görülür değişim 3-4 seansla birlikte başlar. Kan dolaşımı artar, saç kökleri güçlenir, saçlı derideki nem oranı düzene girer. Saç mezoterapisi lokal bir uygulamadır. Doğrudan hedef dokuya enjekte edilen ilaç karışımı hem saç dökülmesine iyi gelir, hem de saçların sağlıklı olmasını sağlar. Küçük dozlarda uygulanan ilacın yan etkisi de oldukça azdır. Ayrıca saç mezoterapisi fiyatları 2018 hem uygun maliyetlidir, hem de sonuç oldukça etkilidir.

Saç mezoterapisi kimlere uygulanabilir?

Saç mezoterapisi stres kaynaklı, mevsimsel, metabolik nedenler ya da gebelik nedeniyle saç dökülmesi olan kişilere uygulanabilen bir tedavi yöntemidir. Tedavide saç gelişimine etki eden, sağlıklı saç tellerine sahip olunması için gereken bileşenlerin yerine konması hedeflenir. Genetik etkilerle, hormonal nedenlerle olan saç dökülmesi sorununda ise destekleyici tedavi olarak uygulanabilir. Tedavide kullanılan ilaç bileşenleri kişinin ihtiyaçlarına göre belirlenir. Saç mezoterapisi fiyatları 2018 uygun maliyetli olması, elde edilen sonucun başarılı olması nedeniyle başka yöntemlere göre bu tedavinin avantajlı olduğu söylenebilir.

Saç mezoterapisi kaç seansta etkisini gösterir?

Saç mezoterapisi kişinin ihtiyacına göre 4-10 seans olarak uygulanabilir. Yani saç derisindeki ve saç köklerindeki hasara, saç dökülme hızına göre seans sayıları belirlenir. Seanslar 7-10 günlük periyotlarla tekrarlanır. Hastalarda daha sonra ayda bir yapılacak seanslarla tedavinin olumlu etkisi devam ettirilebilir. Yan etkisi oldukça düşük olan, etkisi hızla ortaya çıkan tedavide ince uçlu iğneler kullanıldığı içinde hastalar acı çekmeden uygulama yapılır.

Saç mezoterapisi saçlara nasıl etki eder?

Saç dökülmesine engel olmak, saç tellerini korumak, daha canlı ve güzel olmasını sağlamak, ayrıca saç yoğunluğunu arttırmak için saç mezoterapisi etkili bir tedavi yöntemidir. Sadece saç dökülmesi olanlarda değil, cansız saçlara sahip olanlarda da güvenle kullanılabilir. Tedavinin saçlardaki ilk etkisi dökülmeyi durdurmaktır. Saç tellerindeki sorunlar genellikle beslenme ve dolaşım bozukluğundan meydana gelir. Bu tedavide hedefe yönelik uygulandığı için sorunları etkin bir şekilde düzeltir. Saç mezoterapisi 2018 yılında da uygun fiyatlarla yapıldığı için herkes için uygun bir tedavi olduğu söylenebilir.

Saç mezoterapisi aşamaları nelerdir?

Saça mezoterapisin aşamalarının sırasına uygun şekilde yapılması gerekir. Beş aşamadan oluşan tedavide iyi sonuçların alınması için bu unsur önemlidir.

Termoterapi: Bu aşama ozonlanmış su buharı ile uygulanır. Saçlı deriye ortalama 15 dakika kadar buhar uygulanır. Böylece saç derisinde yumuşama sağlanır. Tedavide verilen ilaç karışımı bu şekilde saç derisine daha iyi nüfuz eder, ağrı da azaltılır.

NPG: Özel bir enjektörün ucuna takılan 4 mm uzunluğundaki mezoterapi iğnesi ve saç mezoterapi tabancası ile uygulanan bir aşamadır. Uygulamada saçlı deriye acısız şekilde 300 kadar iğne yapılır. Bunun nedeni bölgede kanama sağlamaktır. 3-5 dakika süren bu aşama çok uzun devam etmez.

MIC: Bu aşamada özel enjektörlerle ilaç saçlı deriye verilir. Bunun süresi de 3 dakika kadar sürer.

Yıkama: Önceki aşamalar tamamlandıktan sonra özel solüsyonlarla saçlı deri yıkanır ve kurutulur.

A.S. Kür uygulaması: Bu aşamada saçlar tam kurumadan kür uygulanır. Daha önce açılan iğne deliklerinden kür kolayca emilir. Bu kürün başka bir özelliği de lokal anestezi etkisi göstermektedir. Bu nedenle hastalarda saç mezoterapisi sonrası oluşabilecek ağrıları önler, yara yerlerinin hızla iyileşmesini sağlar.

Fahrenheit yağ kürü uygulaması: Bu uygulama mezoterapi yapılan bölgede bariyer oluşturur. Bu sayede dış etkenlere karşı saç derisi 6 saat kadar korunur.

Saç mezoterapisi fiyatları 2018

Saç mezoterapisi fiyatları 2018 yılında ödeme koşullarına bağlı olarak değişim gösterebilir. Saç dökülmesinde oldukça etkili bir tedavi olan mezoterapi özel ilaç karışımlarıyla uygulanır. Bu ilaç içerikleri yurt dışından gelmektedir. Bu yüzden fiyatlara etki edecek önemli bir unsurda ilaçlardır. Günümüzde oldukça yaygınlaşan saç mezoterapisi merkezler tarafından oldukça uygun fiyatlara yapılmaktadır. Ancak kararınızı vermeden önce sertifikası olan merkezleri tercih etmelisiniz. Uzman kişilerce bu tedavinin uygulanması çok önemlidir. Hastalar bu tedaviyi olmadan tedavinin uzun soluklu olacağını da dikkate almalıdır. Saç mezoterapisi fiyatları 2018 değerlendirmenizde tedaviden en iyi sonucu almak için maliyeti doğru hesaplamalısınız.