Gençleşme Uygulaması

Kök Hücre Tedavisi

Vücudumuzda yer alan tüm organ ve dokular küçük hücrelerden oluşur. Sahip olduğumuz bu hücreler kendilerini yenileyebilir ve farklı hücre tiplerine dönüşebilir. Tek bir hücreden binlerce hatta milyonlarca hücrenin oluşmasını, gelişmesini , olgunlaşmasını ve çoğalmasını sağlayan hücremiz ise kök hücremizdir.  Ancak yaş ilerledikçe vücutta bulunan kan hücresinin miktarı, diğer hücrelere kıyasla azalır. Azalan hücre miktarı bedenimizdeki yaşlanma izlerinin oluşmasına neden olur. Ve bu noktada günlük hayatımızda çevresel faktörlere en çok maruz kalan cildimiz yenilenmesini yavaşlatır.

Sahip olduğunuz cilt insanlara küçük ipuçları verir.

20’li yaşlardan itibaren cildimizi zararlı faktörlerden korumak ve cildimize hakkettiği bakımı yapmak bizleri cilt hastalıklarından ve yaşlanmanın etkilerinden olduğunca korur.  Çoğumuz fark etmesek de cildimizde 28- 30 yaşlarından itibaren yaşlanma başlar.

Sizler aynada kendinizde bu değişimi fark edebildiniz mi?

Hayatımızın her döneminde vücudumuzda var olan dokuların ve hücrelerin sayısı ve dinamiği farklılık gösterir. Sebebi ise kolajeni üreten fibroblast hücrelerin her sene azalmaya hatta yok olmaya başlamasıdır. Eğer ki 20’li yaşlarımızın sonunda hücre ölümün başladığını varsayarsak 40’lı yaşlarımıza geldiğimiz yüzde %20 ye yakın hücrenin yok olduğunu söyleyebiliriz. Kök hücre tedavisi ile azalan hücre sayımızı arttırabilir ve bedenimizde gözle görünür bir gençleşme etkisi yaratabiliriz.

Kök Hücre Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Kök hücre tedavisi yaşlanmanın etkilerini yavaşlatabilen benzersiz bir uygulamadır. Uygulama öncesi hastalardan bir miktar kan alınır. Hastanın istediği bölgeye göre saçtan ya da kulak arkasından anestezi yapılarak punch biyopsi yöntemi ile küçük bir parça alınır.  Alınan parça kanınız ile birlikte özel bir laboratuvara gönderilir. Laboratuvarda 4 – 6 hafta içinde çoğaltılan hücre tekrardan hastanın istediği bölgesine enjekte edilmeye hazır hale gelir. Kliniğe gelen hücreler iğneyle papül papül uygulanır.

Kök Hücre Tedavisinde Çoğaltılan Hücreler Hangi Bölgelere Enjekte Edilir ?

Bedenimizde yaşlanmanın etkilerini bazı bölgelerimizde daha  çok hissederiz.  Bu nedenle kök hücre tedavisinin ağırlıklı olarak uygulandığı noktalar ;

1. Yüz
    2. Boyun
    3. El
    4. Dekolte
    5. Eklemler
    6. Saç

Kök Hücre Tedavisinin Etkileri Nelerdir?

Cildimizde yaşlılık belirtilerini en çok yüz, boyun ve ellerde görürüz. Yorgunlaşan ciltte kırışıklıklar ve ton değişimleri görülür. Kök hücre tedavisinin uygulanmasından sonra cildinizde 8-10 yıllık bir gençleşme etkisi görmek mümkündür. Cilt deformasyonunu tamamen yeniler.

Kök Hücre Tedavisi Kaç Seanstır?

Kök Hücre tedavisi hastadan alınan parçanın laboratuvarda gerçekleşen hücre çoğaltılmasından sonra 3 seansta uygulanır. Bu 3 seanslık uygulamanın aralarında 1 aylık bekleme süreci vardır.

Uygulama Sonrası Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Uygulama ağrısız bir işlemdir. Yapılan işlem sonrası cildimize her zaman olduğundan daha dikkatli davranmalıyız. Uygulanan tedavi sonrası yaz-kış güneş kremi sürerek cildinizi zararlı ışınlardan korumalısınız.