1. Flora Klinik
  5. Gençlik Aşısı
Gençlik Aşısı İstanbul

Gençlik Aşısı

Birçok insanın korkulu rüyası yaşlanmaktır. Beliren ince çizgilerin her geçen gün derinleşip çoğalacağı gerçeği insanları rahatsız etmektedir. Biz insanlar ne yazık ki zamana yenilen bir vücuda sahibiz. Gençlik aşısı zamanla savaşmakta etkili bir yöntem olarak karşımıza çıkmaktadır.

1 Hafta
    Operasyon Süresi
    2 - 3 Saat
    Ameliyatlı/ Ameliyatsız
    Genel
    3 - 12 Ay

Nedir?

Gençlik aşısı nedir, gençlik aşısı zamanla ciltte oluşan kırışıklıkların, sarkmaların tedavisinde kullanılan medikal-kozmetik bir yöntemdir. Bu tedavi sayesinde deforme olmuş cilt toparlanıp daha canlı ve genç bir görünüme sahip olur. Gençlik aşısı tedavisinde temel olarak “hyaluronic asit” bulunur. Bu sayede cilt daha nemli ve parlak görünürken, aynı zamanda esneklik kazanmış olur. Hyaluronic asit kolajenin yapı taşı olmasından dolayı cilde enjekte edildiği zaman cildin parlaklık ve nem kazanmasını sağlamakta ayrıca kolajen üretimini tetiklediği içinde sıkı bir cilt haline gelmesine yardım etmektedir.

Nasıl Uygulanır?

Gençlik aşısı yaptırmak isteyen insanlar, gençlik aşısı nasıl uygulanır konusunda hiçbir endişe yaşamalıdırlar. Çünkü bu yöntem lokal anestezi uygulandıktan sonra gerçekleştirildiği için enjeksiyon sırasında ağrıya mahal vermemektedir. Çok ince iğnelerin yardımıyla cildin altına uygulanmaktadır. Tedavinin uygulama aşaması 15 ile 20 dakika arası sürmektedir. Uygulama şekli belli bir ölçüte dayanmamaktadır. Tamamen hastanın ihtiyacına göre şekillenmekte ve uzman doktor, hasta ihtiyacına göre uygulama yapmaktadır. Genç ciltlerde 2 seans uygulaması yeterli olabiliyorken ileri yaşlarda olanlar için 3 ile 5 seans arasında uygulama yapılabilmektedir. Genel olarak uygulama 2 veya 3 seans şeklinde 10-15 gün aralıklarla tekrar etmektedir. İğnelerden dolayı oluşan kızarıklıklar 2-3 güne ortadan kalkmaktadır. Senede iki defa tekrarlanması kalıcılığını arttırmaktadır. Hastanın ağrı hissetmemesi için lokal anestezi kremler uygulanır. Bu anestezi lokal olduğundan dolayı yan etki göstermemektedir. Uygulama sonrasında sigara ve alkol tüketimi azaltılmalıdır. Uzmanlar tarafından belirlenecek güneş koruyucu kremler kullanılmalıdır.

Gençlik Aşısının

Uygulandığı Bölgeler

Gençlik aşısının uygulandığı bölgeler kırışıklık gözlemlenen ve deformasyon hissedilen bölgelerdir. Diğer organlardan farklı olarak derideki yaşlanma belirtileri açıkça gözler önünde olmaktadır. Bundan dolayı gençlik aşısı ihtiyaç duyulduğu düşünülen birçok bölgede uygulanmaktadır. Bu bölgeler;

• Yüz
    • Alın
    • Göz çevresi
    • El üzeri
    • Dekolte bölgesi
    • Kaş ortası
    • Boyun
    • Ağız çevresi

Bu bölgeler dış faktörlere en fazla maruz kalan kırışıklıkların en erken belli olduğu bölgelerdir. Bu yüzden estetik müdahaleye en çok ihtiyaç duyulan bu bölgelerde gençlik aşısı rahatlıkla uygulanmaktadır. Göz önünde olan bu bölgelerin gençlik aşısı ile güzelliğini sürdürebilirsiniz. Kırışıklık, sarkma, cansız görünüm ve kuruluk başta olmak üzere benzer deformasyonlar meydana geldiği zaman bunların önüne geçmek mümkündür.

Gençlik Aşısı Uygulaması Yapılabilecek Kişiler

Gençlik aşısı uygulaması yapılabilecek kişiler, cildinde deformasyon, nem kaybı, kırışıklık benzeri yaşlanma belirtisi olduğunu düşünen kişilerdir. Bütün cilt tiplerine uygulanabilen bir tedavidir. Gençlik aşısı içerisinde bulunan Hyalüronic asit, cildin kendi moleküler yapısında da mevcut olmasından dolayı herhangi bir reaksiyon göstermemektedir. Alkol ve sigara kullanan kişilerde cildin daha hızlı yaşlanmasından dolayı gençlik aşısı tedavisi tercih edilmektedir. Ayrıca güneşten zarar görmüş ve solaryumdan soyulmuş ciltlerin üzerinde de olumlu etkisi vardır. Akne problemleri ile savaşan ve bundan dolayı zarar gören ciltlere sahip kişiler tarafından yaptırılabilir.

Gençlik Aşısı İstanbul

Ülkemizde nüfusun en yoğun olduğu il olan İstanbul’ da şehir hayatının koşturmacası ve yüksek tempodan yorulmakta cildimiz yıpranmaktadır.  Gençlik aşısı İstanbul merkezimizde uzmanlar tarafından hijyen koşullarına riayet edilerek ve sağlığınız ön planda tutulacak şekilde güvenle uygulanmaktadır. Uygulamadan önce herhangi bir alerjik reaksiyon oluşumuna karşı risk analizleri yapılmaktadır. Bu analizler sonucundaki saptamalardan sonra gerekli tedbirler alınmaktadır.

Gençlik Aşısı Sonrası Etkiler

Gençlik aşısı son zamanlarda revaçta olan bir tedavi yöntemidir. Gençlik aşısı ciltte deformasyona uğramış yerleri onararak kusurların giderilmesini sağlamaktadır. Gençlik aşısı sonrası etkiler 2 ile 5 gün sonra görülmeye başlar. Bu etkiler kırışıklıklarda hafifleme, canlılık, parlaklık yönündedir. Zaman içinde cildin doğal nemi kaybolur gençlik aşısı bu nemin geri gelmesini sağlamaktadır. Cilt doku tonu daha canlı ve kaliteli bir hale gelmektedir. Tedavi boyunca hastanın bol su içmesi, beslenmesine dikkat etmesi ekstra yarar sağlayacaktır. İçerisinde bulunan hyaluronic asit sayesinde cilt bağ dokusu güçlendirilir. Bu sayede 25 ile 30′ lu yaşlardan sonra kaybedilen esneklik geri kazandırılır. Dış faktörler ve yaşlanma etkisi ile cilt canlılığını yitirir tekrar parlak bir cildin kavuşmak için etkili bir yoldur.  Ayrıca sivilce izleri ve yara izlerini büyük oranda onarmaktadır. Sadece kırışıklık değil, zamanla beliren mimik çizgilerinin de oluşumunu engellemektedir. Sarkmaları toparlayıp daha dolgun daha gergin bir cildin olmasına yardım etmektedir. Bu takviye nedeniyle yaşlanma yavaşlatmaktır. 20 yaşından itibaren tüm cilt tiplerine yapılabilen bir tedavidir. Gençlik aşısı önleyici ve tamamlayıcı Anti aging bir etki göstermektedir. Cildin üzerinde bu kadar olumlu etki bırakması gençlik aşısını diğer yöntemlere göre daha tercih edilebilir kılmaktadır. Seans sonrasında görülen bariz fark gençlik aşısının etkisini ispatlar niteliktedir. Enjeksiyona bağlı hafif kızarıklık veyahut morluklar dışında hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır. Cildin içinde ki moleküler yapıya uygun bir içeriğe sahip enjeksiyon işlemidir.

Zararları

Gençlik aşısı zararları bulunmamaktadır. Bu tedavinin hiçbir yan etkisi yoktur. Fakat enjeksiyona bağlı olarak iğnenin etkisi ile bazı hafif kızarıklıklar ve azda olsa morluklar meydana gelebilir. Bu etkiler uygulamadan birkaç saat sonra ortadan kaybolmaktadır. Yüksek iğne hassasiyeti olan kişilerde bu uygulama yapılamamaktadır.

Fiyatları

Gençlik aşısı fiyatları, uygulanacak olan seans sayısı, kullanılacak olan aşının içeriği ve dozu gibi faktörlerin değişiklik göstermesine bağlı olarak değişmektedir. Uygulama sırasında kullanılan ürünlerin marka ve miktarına bağlı değişikliklerde olabilmektedir. Ayrıca ciltteki deformasyonun durumuna göre de fiyatları değişiklik gösterebilen bir tedavidir. Bundan dolayı net fiyat bilgisi önceden yapılan inceleme ve uzmanlarımızla kararlaştırılan plan sonucunda ortaya çıkmaktadır.