Estetik Ameliyat Fiyatları

Günümüzde estetik ameliyat yaptıranların sayısı giderek artmaktadır. Estetik alanında uygulanan ameliyatların kalitesi de ortadadır. Ülkemizde estetik alanında oldukça önemli adımlar atılmıştır. Kaliteli hizmetin yanı sıra, başarılı estetik cerrahların yetişmesi nedeniyle, estetik merkezleri de artmıştır. Bu yüzden sektörde büyük bir rekabet yaşanmaya başlamıştır. Bu nedenle kalitenin aksine estetik ameliyat fiyatları da makul düzeylere inmiştir. Eskiden olsa estetik ameliyat yaptırmak büyük maliyetlerle olurdu. Şimdi ise fiyatlar daha ulaşılabilir hale gelmiştir.

Estetik ameliyat yaptırmak isteyenlerin ilk yaptıkları estetik merkezlerini arayarak estetik ameliyat fiyatlarını sormak olur. Ancak bu şekilde net bir fiyat almak mümkün olmaz. Çünkü estetik ameliyatların çoğunluğu kişinin isteğiyle olmaktadır. Herkesin estetik açıdan istekleri ve ihtiyaçları farklı olur. Bunu genellemek yanlış olur. Estetik ameliyat fiyatları hakkında ortalama bir fiyat alınabilir. Ancak bu doğru bir fiyat olamaz. Ameliyatı yapacak cerrahın ve ameliyatın yapılacağı merkezin özelliklerine bağlı olarak fiyatlarda değişim olabilir.

Estetik ameliyat fiyatları hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler, öncelikle bir doktora danışmalıdır. Gereken tetkiklerin yapılmasından sonra kişinin ihtiyaçları belirlenir. Ameliyat planına uygun şekilde yaklaşık bir fiyat alınabilir. Yapılacak estetik ameliyatı destekleyecek bir uygulamanın da yapılması gerekiyorsa, buda fiyatlara yansır. Estetik alanında fiyatlardan ziyade kişinin estetik operasyondan memnun kalması önemlidir. Başarılı bir şekilde uygulanan estetik ameliyat kişinin mutlu olmasına yetecektir. Bu aşamada fiyatların bir önemi de kalmaz.

Estetik ameliyat olmak isteyenler doktorlar ve merkezler arasında fiyat karşılaştırması yapmak yerine en iyi sonucu alacakları yeri ve doktoru tercih etmelidir. Doktorun daha önce ameliyat ettiği hastaların resimlerine bakmalı, mümkünse hastalarla konuşmalıdır. Akıllarına takılan her şeyi açıklığa kavuşturmaları gerekir. Doktordan tatmin edici cevaplar alarak estetik ameliyat olmaya karar vermelidir. Estetik alanı herhangi bir hastalığı tedavi etmek için hizmet vermez. Estetikte önemli olan kişinin rahatsız olduğu şekil bozukluğunun başarılı bir şekilde düzeltilmesidir.

Estetik ameliyat fiyatları sigorta tarafından karşılanır mı?

Estetik ameliyat fiyatları ülkemizde devlet kurumları ve özel sigortalar tarafından karşılanmamaktadır. Sigortanın karşıladığı ameliyatlar sadece tedavi amaçlı olanlar içindir. Bazı estetik ameliyatların tedavi edici özelliği vardır. Bunlar için sigorta kuruluşuyla görüşerek hareket etmenizi öneririz.

Estetik ameliyat fiyatları nasıl belirlenir?

Estetik alanındaki fiyatlandırmada ameliyatı yapacak doktor ve ekibi, ameliyatın yapılacağı merkezin verdiği hizmetler ön plandadır. Hem ameliyatta kullanılacak teknik, hem de aynı anestezi ile yapılacak birden fazla sayıdaki operasyon, ameliyata dahil olacak doktorların sayısı gibi unsurlarda fiyatları belirlemede öne çıkar. Bunların bir kısmı hastaların lehine olarak estetik ameliyat fiyatlarını düşürebilir. Ameliyat süresini de düşüren bir etki yapabilir. Ameliyat süresinin kısalması hastalarında daha az anestezi alması demektir. Buda genel sağlık üzerine olumlu etkiler yapar. Hem iyileşme sürecini kısaltır, hem de ameliyat komplikasyonlarını azaltır.

Estetik ameliyatlarda fiyat farklılıklarının başlıca nedenleri

Estetik cerrah: Doktorun eğitimi, bu alandaki tecrübesi, ameliyata giren doktor sayısı, ameliyatın süresi gibi etkenler fiyatlarda değişkenliğe yol açar.

Ameliyatın ve hastanın özelliği: Bazı estetik ameliyatlarının zorluk derecesi daha fazladır. Hastalar içinde de zorlu olanlar, istekleri fazla olanlar bulunmaktadır. Aynı anestezi ile birden fazla estetik ameliyatın yapılması fiyat açısından hasta lehine sonuç doğurur. Bunlar estetik ameliyat fiyatları üzerine direkt olarak etki eder. Ameliyat maliyetlerini arttırabilir.

Hastane: Estetik ameliyatın yapılacağı hastanenin tam teşekküllü olması, kaliteli hizmet vermesi gibi etkenlerde fiyatları belirlemede önemli bir unsurdur.

Kullanılan materyal: Estetik ameliyat sırasında kullanılacak implant, protez gibi materyaller Sağlık Bakanlığı onaylı olduğunda ameliyatın fiyatlarına yansıyacaktır.

“Estetik Ameliyat Fiyatları” için bir cevap

1. Arzu aslan dedi ki:

Gözaltı morlukları icin ne önerirsiniz?