Dudak Dolgusu

Dolgu uygulamaları; yaşlanma ve diğer çevresel faktörlerden kaynaklı olarak vücudun çeşitli bölgelerinde ortaya çıkan bozuklukları gidermek için kullanılır. Özellikle yüz bölgesindeki kırışıklıkların giderilmesi ve daha genç bir görünümün kazanılması noktasında etkili olan dolgu uygulamaları teknolojik cihazlar kullanılarak gerçekleştirildiğinden oldukça başarılı sonuçlar elde edilir.

Yüzde oluşan ince çizgiler, kırışıklıklar, çökmeler ya da akne izleri kişinin olduğundan daha yaşlı görünmesine neden olur. Yer çekimi ve yaş alımıyla birlikte gelen sarkmalar yüz hattını aşağı doğru çeker ve bu durumdan yüz ovali de olumsuz etkilenir. Farklı dış etkenlerin neden olduğu asimetri problemleri de kişinin daha yorgun bir ifadeye bürünmesine zemin hazırlar. Dolgu uygulaması tüm bu sorunlara hızlıca çözüm üreten, cilde kaybettiği nemi geri kazandıran ve deformasyonları etkili bir şekilde gideren bir uygulama türüdür. En önemli dolgu uygulaması dudak dolgusudur.

1 Hafta
    1 - 2 Saat
    Ameliyatsız
    Genel - Lokal
    1 - 2 Ay

Dudak Dolgusu İşlemi Acılı Mıdır?

Dolgu işlemi tamamen acısız bir uygulamadır. Herhangi bir anesteziye ihtiyaç duyulmadan gerçekleştirilebilir. Dudak dolgusu steril ortamlarda yapılması gereken oldukça önemli bir operasyondur. Hastaya steril bir ameliyathanede lokal anestezi verilerek işleme başlanır. Anestezi sonrasında ağız içinden küçük bir kesi ile hastanın yanağında bulunan aşırı yağların alınması işlemi başlatılır. Yanak içi kesildikten sonra fazla yağlar alınır ve kesik yere dikiş atılır. Yanak içindeki yağların cerrahi yöntem dışında yok edilememesi bu operasyonu gerekli kılmıştır. İsviçre diplomalı uzmanları bünyesinde barındıran ilk klinik olan Flora Klinik, uzman kadrosu sayesinde Hollywood Yanağı operasyonunu oldukça hızlı ve ağrısız bir şekilde tamamlamaktadır.

yanaktan yağ aldırma
    Dudak Dolgusu

Nasıl Yapılır?

Dudak yapısı doğuştan çok ince olan veya yaş ilerledikçe dudakları incelen kadınlar için dudak dolgusu etkin çözümler sunar. Dudakların hem dolgunlaştırılması hem de kalınlaştırılması amacı ile kullanılan bu yöntemde dolgu malzemesi olarak hyaluronik asit kullanılır. İnsan derisinde de bulunan bu madde etkin bir çözüm sunduğu gibi vücudumuza negatif anlamda bir etki de etmez. Ancak hyaluronik asit kullanımı çok ciddi olduğundan dudak dolgusu yapılacak klinik ve uzman hakkında iyi araştırılma yapılması şarttır.

Kadınlar için yaşlı görünmek hiç istenmeyen durumlardan bir tanesidir. Bu nedenle dolgu uygulaması çeşitleri ile kadınlar vücutlarının farklı bölümlerine dolgu yaptırarak daha genç ve güzel görünürler.

Elmacık kemiği dolgusu ile yüzün şeklinde başarılı bir iyileşme elde edilirken dudak dolgusu sayesinde dudaklarından memnun olmayan kadınların daha dolgun dudaklara sahip olmasına imkân tanınır.

Dudak Dolgusu İşlemi Ne Kadar Sürer?

Tıraş olurken kullanılan köpük veya jeller hassas ciltler için uygun olan ürünlerden kullanılmalıdır. Hassas ciltler için olan ürünlerde alkol ve diğer tahriş edici maddeler kullanılmamaktadır. Tıraş sonrası cilt temizleyici veya ferahlatıcı alkol içermeyen tonik kullanılmalıdır. Bakım yapılmayan cilt matlaşır ve canlılığını yitirir. Bu yüzden mutlaka erkeklerinde alkolsüz cilt temizleyiciler ve yüz yıkama jelleri kullanmaları gerekmektedir. Ciltte oluşan siyah noktalar veya sivilceler gibi cilt sorunları varsa, salisilik asit içermekte olan ürünlerin kullanılması cildin gözeneklerini açmayı sağlayıp temizlemeye yaramaktadır. Ayrıca klasik doğal cilt bakımı oluşturarak bu doğal yöntemlerle de erkek cilt bakımı rahatça yapılabilmektedir.

Dudak Dolgusu İşlemi

Kadınlar için harika bir çözüm olan dudak dolgusu kemiği dolgusunun uygulama safhası hyaluronik asit ile gerçekleştirildiğinde yaklaşık 1 saattir. Hazırlık aşaması dışarıda bırakıldığında uygulama 30 dakikada başarı ile tamamlanır. Diğer uygulamaların süreler 2 ila 4 saat arasında değişkenlik gösterir. Elbette uygulamaya etki eden durumlardan bir tanesi de hastanın elmacık kemiğindeki mevcut durumdur. Hacim kaybının çok ciddi düzeyde olduğu hastalarda sürenin çok daha uzayabileceği ifade edilebilir

Derin Temizlik

Derin Temizlik: Cildimiz gün boyu dış etkenlere maruz kaldığından dolayı, cilt bakımının ilk adımı temizlik olmaktadır. Diğer kullanılacak ürünlere geçmeden ciltte bulunan yabancı maddelerden güzel şekilde arındırılması gerekmektedir. Bundan sonra diğer adımlara rahatça geçmek için uygun olunabilir. Çünkü temiz bir cilt bizim ilk zeminimizdir. Aynı zamanda cilt üzerinde biriken atıklar, makyajlar ve gün boyu alınan kirler bu aşamada tamamen uygun ürünler yardımı ile arındırılıyor.

Cildi Yatıştırma

Cildi Yatıştırma: Hassas bir cildiniz olsa da olmasa cildiniz güzel şekilde temizlendikten sonra hassas olabilir. Bu sebeple cildinizi yatıştırmak için size uygun olan tonik kullanılabilir. Tonikler cilt yatıştırmanın yanı sıra derinlemesine bir temizliği de desteklemektedir. Tonikler bazı ciltlerde hassaslık gösterebilir. Bu kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir. Bundan dolayı cilt tipinizin analizini yaptıktan sonra size iyi gelip gelmeyeceğini belirleyerek cilt bakım adımınıza ekleyebilirsiniz.

Soruna Odaklanma Çözüm Bakma

Soruna Odaklanma Çözüm Bakma: Tüm cildinizde var olmasa da ya da olabileceğini düşündüğünüz belirli bölgelerinizde tahrişler, sivilce oluşumu ya da egzama gibi cilt problemleri oluyorsa bu sorunlar ile bölgesel şekilde ilgilenilmesi gerekmektedir. Cildinize uygun olan akne-sivilce kremleri ya da gittiğiniz bir doktorunuz varsa önerdiği kremi bu aşamada uygulamanız doğrudur. Bu adımdan sonra yaklaşık 5 dakika bekleyip ilaç cildinizde tamamen emildiğinde diğer adımlara geçebilirsiniz.

Kişiye Özel Bakımı

Bu adımda sizin cildinizdeki probleme yönelik özel bir serum veya ilaç kullanarak bu sorunları önlemek amaçlı bir bakım uygulanmış olmaktadır. Yoğun, etkili ve yeterli bir bakım sağlamaya yarayan bu serumlar her cilt tipi, kişinin yaşı ve cildindeki sorunlara yönelik uygun olarak üretilmekte ve piyasaya sunulmaktadır. Bu nedenle tereddütsüz kendinize özel serumunuzu bulup 4. adımınızı rahatlıkla tamamlayabilirsiniz.

Göz Çevresi Bakımı

Cilt bakım adımları tek tek yapılırken en çok göz ardı edilip unutulan yer göz çevrenizdir. Oysa ki bu cildinize uyguladığınız malzemeler ve yaşadığınız günlük hayatınızdaki yorgunluk göz çevrenizi oldukça derinden etkileyebilmektedir. Yapılan bu adımda göz çevrenizde rastlanan soruna uygun bir bakım kremi veya nemlendirici yardımıyla göz çevresi daha sağlıklı, yorgun görünmeyen dinç bir görünüm haline getirilebilir. Ayrıca bu göz çevresi bakımının düzenli olarak erken yaşlarda yapılması yaşlanma etkisi görünümünü geciktirecektir.

Nemlendirmek

Cildiniz kuru bir yapıya da sahip olsa yağlı da olsa tüm bu cilt tiplerinin neme ihtiyacı vardır. Yağlı cilt bakımı yapılırken bazı bireyler cildi için gerekli nemi aldığını düşünür. Ama bu oldukça yanlıştır. Cilt tiplerine özel olan nemlendiriciler seçilerek bu olay aşılabilir. Bu nedenle cildiniz yağlı olsa bile bu adımı asla ihmal etmemelisiniz. Yağlı ciltler aslında neme ihtiyaç duydukları zaman daha hızlı yağlanırlar ve parlak görünümü oluştururlar. Kuru ciltler ise tam tersine daha çok kurumaktadır. Cilt bakım rutininin son adımı olan bu nemlendirmeyi kişiler mümkün olduğunca atlamamalı ve kendisine özel şekilde uygulamaya dikkat etmelidir.

Cilt Uygulamaları

Dudak Dolgusu Fiyatları 2021

Dudak dolgu fiyatları üzerinde uzmanın tecrübesi, kullanılan ekipmanların kalitesi, uygulama esnasında kullanılan teknik ve uygulama yapılacak bölgenin durumu etkilidir. Her biri dudak dolgu fiyatlarını arttırıp azaltabilen bu unsurları bir arada değerlendirerek ne kadar ücret ödeyeceğinize karar verebilirsiniz. Üstelik bu değerlendirmeyi uzmanlar eşliğinde yapmanız daha doğru bir fiyat projeksiyonu yapmanıza yardımcı olacaktır.

Dudak Dolgusu Neden Tercih Edilir?

Cerrahi bir müdahale olarak kabul edilmeyen dolgu uygulamasında daha ekonomik ve kolay bir sürecin gerçekleştiğini ifade etmek gerekir. Bireyler ve hekimler için zamandan tasarruf anlamına gelen dolgu uygulamaları günlük yaşama dönüşte oldukça avantajlıdır.  Bu nedenle sık sık tercih edilmektedir. Öyle ki dolgu uygulaması yaptıran bireylerin klinikte yatış yapması dahi çok görülen bir durum değildir. Yan etkileri diğer pek çok uygulamaya nazaran daha az olan dolgu yöntemini kullanan kadınların sayısı çok ciddi düzeylere ulaşmıştır.

Dudak Dolgusu İşleminin Amacı Nedir?

Kadınların en çok başvurduğu yöntem olan dolguda genel olarak ağız kenarları, burun çevresi, alın ve dudak etrafındaki kırışıklıkların giderilmesi amaçlanır. Yaşlanma nedeniyle ortaya çıkan çizgilerin yanı sıra sigara kullanımı nedeniyle ağız çevresinde görülen çizgilerin de giderilmesi sağlanır. Kadınların en büyük baş belası olan kazayağı çizgilerini de gidermeyi vaat eden bu yöntem sayesinde kilo kaybı sonrasında yüzde meydana gelen çöküntünün giderilmesi de amaçlanır.

Dudak Dolgusu Sık Sorulan Sorular

Dolgu işlemi ne kadar sürer?

İşlem süresi dolgu yapılacak bölgeye göre değişir.

Dolgu işlemi tekrarlanmalı mıdır?

Evet, bir süre sonra tekrarlanması gerekir.

Dolgu fiyatları nasıl belirlenir?

Dolgu fiyatları üzerinde uzmanın tecrübesi, kullanılan ekipmanların kalitesi, uygulama esnasında kullanılan teknik ve uygulama yapılacak bölgenin durumu etkilidir.

Dolgu sonrasında sosyal hayata ne zaman dönülür?

Dolgu sonrasında aynı gün sosyal hayatınıza dönebilirsiniz.