Dermapen Nedir?

Cildinizin sağlığına ve görüntüsüne hizmet eden Dermapen uygulaması, doğal kolajen üretimini hızlandıran ve iz bırakmayan iyileşmeyi destekleyen devrim niteliğinde bir cilt tedavisidir. Adından da anlaşılacağı gibi, cildinizi kaldırmak, sıkılaştırmak ve gençleştirmek için kullanılan fraksiyonel bir mikro iğneleme cihazı olan dermapen yardımı ile yapılır.

Dermapen mikro iğnelemenin iki yönü, dermatoloji dünyasındaki diğer benzer tedavilerden öne çıkmasına yardımcı olur. Her şeyden önce burun, dudak ve göz çevresindeki yarıklar gibi yüzün dolaşılması zor çeşitli bölgelerine ulaşır. İkincisi, diğer cilt tedavilerinin çoğundan farklı olarak, cildinizde minimum yan etkiler yapar.

Bu tedavi yönteminde eski yara dokularınız parçalanır ve yeni cilt hücreleri çoğalsın diye uyarılır. Bu yöntem sayesinde pürüzsüz, esnek ciltten sorumlu olan doku katmanınızda kolajen ve elastin oluşumu sağlanır. Ayrıca cildinizin genel olarak parlamasına katkıda bulunan kan akışını da iyileştirir.

Dermapen Hangi Cilt Hastalıklarında Etkilidir?

Dermapen uygulamasının faydaları çok yönlüdür. Bu yeniçağ teknolojisi ile çözülebilecek cilt sorunlarını sizler için derledik.

• Kırışıklıklar
  • Akne
  • Siyah noktalar
  • Sivilce izleri
  • Yara izleri
  • Ameliyat izleri
  • Keloid izleri
  • İnce çizgiler
  • Genişlemiş gözenekler
  • Pigmentasyon
  • Deri çatlağı
  • Kazayağı kırışıklıkları
  • Koyu halkalar

Dermapen uygulaması sayesinde, cildinizi daha pürüzsüz ve sıkı hale getirerek yüzünüze ışıltı kattığı için uygulama sonunda daha genç görünen bir cilde sahip olursunuz.

Dermapen Uygulaması Nasıl Uygulanır?

Dermapen, cilt sorunlarınızı çözmenize yardımcı olan benzersiz bir yaylı iğne ucuna sahip mikro iğneleme kalemidir. 11 ultra ince steril paslanmaz çelik iğneden oluşan Dermapen, küçük yüzey kanamalarına yol açan küçük delikler oluşturmak için cilde enjekte edilir.

Ancak endişelenmenize gerek yok! İğneler sadece derinin katmanlarını deldiği için çok az acı hissedeceksiniz ve hatta bazen yok denecek kadar azdır da. Spesifik olmak gerekirse, etkilenen bölgenin dermişi( cildin iç tabakası) ve epidermisi ( cildinizin dış tabakası) üzerinde delikler oluşturur. Ağrıya karşı hassasiyeti yüksek olan kişilerde, hisleri en aza indirmek için uyuşturma kremi kullanılır.

Dermapen uygulamasında delikleri oluşturmak için otomatik bir titreşimli damga benzeri hareket kullanılmaktadır. Dermapen uygulaması son derece kontrollü olması sebebi ile onu diğer mikro iğneleme tedavilerinden tıbbi olarak daha güvenli hale getirmektedir.

Etkilenen bilgelerde oluşan delikler esasen yara gibidir. İyileştikçe, kolajen oluşmaya başlar, böylece daha pürüzsüz ve daha kalın bir cilt elde edilir. Bu tedavi kolajen ve elastin üretim sürecini hızlandırır. İnsan vücudu yaşlandıkça daha az kolajen üretme eğiliminde olduğundan, bu tedavinin en büyük faydalarından biri olarak kabul edilir. Bu süreç aynı zamanda vücudunuzun doğuştan gelen kendi kendini iyileştirme yeteneğini de teşvik eder.

Dermapen Uygulaması Güvenli Mi?

Yukarıdaki yazımızda da belirttiğimiz gibi Dermapen uygulaması tüm dünyadaki en güvenilir cilt bakım uygulamalarından biridir. Diğer cilt bakım uygulama tedavilerine kıyasla daha hedefe odaklı sonuçlar sağlamaktadır. Dermapen uygulamasında kullanılan iğneler kolay bir şekilde değiştirildiği ve sterilize edilmiş paketlerde ayrı ayrı olduğundan dolayı her hasta için yeni ve steril edilmiş iğne kullanılır. Bu sayede enfekte olma riski kesinlikle yoktur.

Ayrıca cihaz, bireysel ihtiyaçlara göre kişiselleştirilebilir. Yaylı otomatik cihaza yüklenen 11 adet paslanmaz çelik iğne, yüzünüzün hangi bölgesinin tedaviye ihtiyaç olduğuna göre 0.25-2.50 ml arasında ayarlanır. Bu, iğnelerin yaptığı deliklerin hassas, etkili ve güvenli olmasını sağlamaktadır.

Dermapen uygulamasının iğneleri, belirli bir açı ile deriye girmek yerine, cildin yüzeyine daha az zarar vermek ve genel olarak daha az rahatsızlık sağlamak için dikey olarak enjekte edilir.

Dermapen uygulaması, çeşitli cilt tiplerine sahip kişilere de uygulanmaktadır. Bunun yanı sıra egzama ya da sedef hastalığı gibi cilt hastalıkları geçmişiniz var ise, bu tedaviyi yaptırmamanız önerilir. Hamile kadınlar da bu tedaviden kesinlikle kaçınmalıdır.

Tüm bunların yanı sıra son derece titiz bir süreç olduğundan dolayı bu tedaviyi nerede yaptıracağınıza dikkat etmeniz gerekir. Bu uygulama için doğru adrestesiniz. İşinde uzman olan ekip arkadaşlarımız sayesinde gönül rahatlığı içinde dermapen uygulaması yapabilirsiniz.

Dermapen Uygulaması Tedavi Sonrası

Dermapen uygulaması minimal tedavi sonrası gereksinimlere sahiptir. Bazı hastalarda hafif kızarıklık, pullanma ve kaşıntı yaşanabilir. Fakat bu etkiler oldukça doğaldır ve birkaç gün içinde kaybolacaktır.

Uygulamadan yapıldıktan sonra ilk 24 saat makyaj yapmamanızı ve 24 saat sonra birkaç gün sadece yağsız makyaj yapmanız önerilir. Ayrıca tedaviden 48 saat öncesinde ve sonrasında yoğun kardiyo egzersizlerinden, buhar ve sauna seanslarından kaçınmanız önerilir.

Dermapen uygulaması zararlı mıdır?

Dermapen uygulamasının ağrısız olması için tedaviden önce genellikle 30 dakika önce topikal bir anestezi uygulanır. Hastanın özellikle hassas cildi varsa, uyuşturucu krem de kullanılabilir.

Dermapen uygulaması cildimi kaç kez delecek?

Dermapen saniyede 1.300 mikro delinme oluşturabilir, bu sayıda delinme cildi normla cilt fonksiyonlarından ödün vermeden kolajen ve elastin üretmesi için uyarır.

Tedaviye nasıl hazırlanmalıyım?

Dermapen uygulamasının tedaviden önceki haftasında bol su içmek ve bol meyve ve sebze ile sağlıklı beslenmeye çalışmak cildinizin tedaviye hazırlanmasında yardımcı olacaktır. Tedaviden önce iyi bir cilt bakım rutini de sürdürmek tavsiye edilir ve tedaviden yaklaşık 2-3 gün önce cildinizi pul pul dökmeniz önerilmektedir.

Dermapen dermarollerden nasıl farklıdır?

Dermapen tedavisi genellikle daha az ağrılı olduğundan dolayı Dermapen uygulamasının iyileşme süresi daha kısa olduğundan dermarollere göre daha üstün olarak kabul edilir.

Kaç Dermapen uygulaması gereklidir?

Cilt gençleştirme tek bir tedavi ile gerçekleştirilir, ancak akne izi gibi daha kapsamlı problemler için birden fazla tedavi gerekebilir.

9 Hasta Yorumu
  1. Alev Çelik

3 seans satın aldım memnunum cildim soyuldu ve bariz sivilcelerim ve gözeneklerim de sıkılaşma azalma oldu bu süreçte de kremleri düzgün kullandım. Songül hanıma teşekkürler