cooltech soguk lipoliz bolgesel incel
İnatçı Yağlardan Kurtulun

Cooltech Soğuk Lipoliz

Bir çok egzersiz yapmanıza rağmen bazı bölgelerinizde oluşan yağlardan bir türlü kurtulamıyorsunuz. Cerrahi işlem istemiyor ve hızlı bir sonuç arıyorsunuz. Cooltech soğuk lipoliz sayesinde, özellikle göbek bölgeniz, basen ve iç bacak bölgenizde oluşan yağlardan hızlıca kurtulacaksınız.

Avrupa medikal sertifikası olan CE0051, sertifikasına sahip cooltech soğuk lipoliz cihazı, özel geliştirilmiş pedler yardımıyla vücudunuza zarar vermeden, şikayetçi olduğunuz bölgedeki yağları vakumlayarak -8 dereceye kadar soğutur. Gelişmiş kriyoadipoliz teknolojisi, kontrollü soğuğu cildin en derin katmanlarına kadar rahat ve güvenli bir şekilde uygular, yağ hücrelerini kontrollü soğutur, yağları kristalleştirip, geri dönüşümsüz yok eder.

Soğuk Lipoliz Nasıl Uygulanır ?

CE0051 Avrupa medikal sertifikasına sahip Cooltech soğuk lipoliz cihazı, hastanın şikayetçi olduğu bölgeye uygulanarak kısa sürede, istediği görünüme ulaşmasına olanak sağlar. Cooltech uygulama adımları..

Bölge Belirleme

Uzmanlar tarafından, tedavi uygulanacak bölge manuel ve görsel olarak değerlendirilir ve çizim yapılır.

PEDLERİN YERLEŞTİRİLMESİ

-8 derece uygulanan soğukluğun deriyi yakmaması için pedler (cool pad) tedavi bölgesine yerleştirilir. Koruyucu jel kullanılır ve antifiriz özelliği bulunan pedler sayesinde deride yanık oluşmasını engellenir.

Başlıkların Yerleştirilmesi

Uygulama yapılacak bölgedeki pedler (cool pad) üzerine cooltech  başlıkları yerleştirilir.

İşleme Başlama

Cooltech başlıkları sayesinde, yağ hücrelerinde Apoptozis (Proğramlanmış hücre ölümü) local kontrollü etki yaratarak soğutma işlemi başlar.

Bekleme Süresi

Tedavi bölgesine uygulanan soğuk lipoliz yaklaşık 30-70 dk sürecektir. İşlem bittikten sonra, başlıklar çıkarılır ve tedavi bölgesine masaj yapılarak, bölgenin normal görüntüsüne dönmesi sağlanır.

30-70 Dakika
Tedavi yapılan bölgenin yağ oranına göre tahmini süredir.
Gerekmez
Cerrahi işlem değildir, local veya genel anastezi uygulanmaz.
3 ay
Ağrısız ve yan etkisi bulunmayan işlemdir. 3 ay sonra istenilen sonuca ulaşılır, Kliniğimizde tekrar ölçüm yapılır.
3 Ay
3 Ay sonunda soğuk lipoliz yapılan bölgedeki yağlar tamamen vucüttan atılmış olur.
soğuk lipoliz

Soğuk Lipoliz

Ne Zaman Sonuç Alırım?

Cooltech lipoliz tedavi işlemi sonrasında, dondurularak parçalanan yağ hücreleri bir kaç gün sonra doğal yollardan vücuttan atılmaya başlar. 2 – 3 hafta sonra işlem yapılan bölgede, bölgesel incelme gözlemlenir. Dondurularak, bozulan yağ hücreleri, 2-3 ay sonra vücuttan tamamen atılır. İşlem sonrasında günlük en az  3lt su tüketilmelidir. 3 ay sonunda soğuk lipoliz yapılan bölgede sonuç tam olarak gözlemlenir.

Bölgesel Zayıflama

Cooltech Soğuk Lipoliz Kaç Seans Uygulanır?

Soğuk lipoliz yani yağ parçalama işlemi, Kişinin bölgesel yağ oranına göre, 1 ila 5 seans arasında önerilir. İşlem 3-4 hafta aralığında tekrarlanır. Bölgesel zayıflama işlemi sonrasında hasta, günlük yaşantısına devam edebilir, her hangi bir kısıtlama gerekmez. ır spor yapılması önerilmez, dikkat edilmelidir.

Soğuk Lipoliz Kimlere Yapılamaz?
  • Kalp damar hastalığı olan ve kanama pıhtılaşma bozukluğu olan hastalar.
  • AIDS ve kanser hastalığı olanlar.
  • Karaciğer ve böbrek hastalığı olan.
  • Kontrolsüz şeker, hamile ve emzirme döneminde bulunan kişilere önerilmez.
  • Dolaşım bozukluğu problemi olan hastalara önerilmez.
  • Diyabet hastalarına önerilmez.
Sizi Arayalım

Soğuk Lipoliz Yeni Nesil Teknoloji

Cerrahi İşlem Gerektirmez
    Cooltech

Cooltech soğuk lipoliz, tedavi bölgesindeki dokulara zarar vermeden sadece yağ hücrelerini hedefler. Yağ hücrelerine Apoptozis yaratarak local soğutma işlemi sağlar. Non-invaziv (cerrahi işlem gerektirmeyen) çalışan cooltech sayesinde seans sonrası günlük yaşamınıza dönebilirsiniz.

Her Bölgeye Uygun Başlıklar
    Cooltech

Vücudunuzun her bölgesine uygun başlıklar. Standart başlık (Kapasitesi yüksek, düz ve geniş alanlarda başarılıdır.) Kavisli başlık (Kavisli bölgeler için özel tasarlanmış) İnce başlık ( Dar olan yağlı bölgeler için özel tasarlanmış) Gıdı başlığı (gıdı, dizlerin üst kısımları gibi küçük bölgeler için tasarlanmıştır)

Soğuk Lipoliz İçin Uygun musun?
    Cooltech

Spor, diyet yapmanıza rağmen bazı bölgelerinizde oluşan yağlardan kurtulamıyorsanız, yoğun iş temponuz varsa, günlük yaşantınızı olumsuz etkilemeyen bir çözüm arıyorsanız, cooltech soğuk lipoliz işlemi için uygun bir adaysınız. Cerrahi işleme gerek duymadan yağlarınızdan kurtulabilirsiniz.

Merak Ettikleriniz
    Tedavi Öncesi

Cooltech Soğuk Lipoliz Güvenilir Mi?

Cooltech, tedavi alanlarından önemli sayıda yağ hücresini kalıcı olarak uzaklaştırmak için kontrollü soğutma uygulayarak apoptoz prosedürünü aktive eden güvenli bir invaziv olmayan tekniktir. Bu, diğer invaziv yöntemlerden farklı olarak, bu sürecin ortadan kaldırılması doğal ve fizyolojik olduğu için anestezi veya iyileşme süresi gerektiren bir işlem değildir.

Teks Seansta Kaç Bölgeye Lipoliz Yapabilirim?

Cooltech gelişmiş teknoloji ve başlıkları sayesinde tek seansta 4 bölgeye tedavi gerçekleştirilebilir. Kısa sürede vücudunuzu yeniden şekillendirmeye yardımcı olacaktır.

Tam Sonucu Ulaşmak İçin Kaç Seans Yaptırmalıyım?

Tedavi seansları hasta tipine ve tedavi alanlarına göre değişiklik gösterir, normalde sonuçlar ilk seanstan 3 ay sonra fark edilir. Bu sonuçları en üst düzeye çıkarmak için, haftada 3 kez, doymuş yağ ve fiziksel aktivite açısından düşük kalorili bir diyet uygulamanızı öneririz.

Aynı için zaman lipoliz yaptırabilirim?

Ayı bölge için 6-8 haftalık bir süre geçmesi gerekir. Tek seansta 4 bölge yapılması önerilir. Ancak bölgesel zayıflama işlem öncesi tıbbı değerlerin uzman hekime bildirilmesi gereklidir.

Tedavi Sırasında

Acı ve Ağrı Oluyor mu?

Tedavi bölgesinde karıncalanma, hissizlik veya kramplar olarak adlandırılan hafif bir ağrıya neden olabilir, ancak ağrının yoğunluğu tedavi alanının damar ve sinir sistemine bağlı olacaktır, bu belirti genellikle herhangi bir tedavi önlemi olmaksızın tedaviden birkaç saat sonra, geçecektir.

Şiddetli ağrı görülmesi durumunda, uzman hekime bildirilmeli ve tıbbı değerler için kontrol sağlanması gereklidir.

Soğuk Lipoliz İşlemi Kaç Saat Sürer?

Kullanılan cooltech başlıklarına bağlı olarak 3 tedavi süresi vardır: Küçük alanlar ve aplikatörler için 45 dakika;  geniş alanlar ve aplikatörler için 50 ve 70 dakika. Zaman, hastanın uygunluğuna ve elde etmek istediğiniz etkinliğe göre seçilecektir.

Tedavi Sonrasında

Lipoliz İşlem Yapılan bölge işlem sonrası hissi nasıl olur?

Tedavi seansından hemen sonra, hasta tedavi bölge duyusunsa (hissizlik) hafif bir azalma hisseder, ancak bu semptomoloji genellikle tedaviden birkaç saat sonra azalır.

Seans Sonrası spor veya fiziksel aktivite yapabilir miyim?

Evet, ancak yan etkilerin ortaya çıkmasını önlemek için tedavi bölgesini etkileyen fiziksel aktivitelerin yapılmaması tavsiye edilir.

Lipoliz İşlemi sonuçları ne kadar kalıcıdır?

Tedavinin sonuçları kalıcıdır, ancak bu sonuçları devam ettirmek için yeme ve fiziksel aktivite alışkanlıklarında kesin bir değişikliğin olması önemlidir.

Sonuçları Korumak İçin Öneriniz Var mı?

Düşük kalorili, düşük doymuş yağlı bir diyet uygulayın ve haftada en az 3 kez fiziksel olarak aktif olun. Lenfatik drenaj ve radyofrekans gibi bu tekniğin sonuçlarını güçlendirebilecek ve daha önce elde edilen sonuçların korunmasına yardımcı olabilecek başka invazif olmayan teknikler de vardır.

cooltech soguk lipoliz bolgesel zayiflma

Soğuk Lipoliz Fiyatları

Soğuk lipoliz fiyatları, bölgesel zayıflama tedavisidir. Bölgesel incelme istediğiniz bölgenin yağ oranı ve bölge sayısını göre fiyat farklılık gösterir. Gıdı, diz üstü gibi daha küçük ve kısa süren işlemler, göbek belgesi, yan bölgeler ve basen bölgesi gibi, tedavisi uzun süren bölgelere oranla daha düşük rakamlarla tedavi edilir.  Net fiyat almak için, Kliniğimizi ziyaret edebilir,  canlı whatsapp hattından veya +90 552 835 00 83 iletişim numarasından bize ulaşarak en doğru güncel 2021 fiyatı alabilirsiniz.  Uzmanlarımız vücudunuzun yağ oranını hesaplayıp, kaç seans ve kaç bölgenin tedaviye ihtiyacı olduğunu belirleyeceklerdir. Orijinal cooltech cihazımızla sizde kalıcı yağlarınızdan hemen kurtulmak için bizimle iletişime geçip, İstanbul Nişantaşı ve Bağdat caddesi kliniklerimizi ziyaret ederek en güncel soğuk lipoliz fiyatlarını öğrenebilirsiniz.