Cilt Bakımı (Aquapeel)

Sağlıklı ve güzel bir cilt görünümü elde etmek için düzenli bir cilt bakımı rutinine sahip olmak gerekir. Böylece temizlenip arınan ve nemlenen cilt daha parlak görünürken yaşlanma belirtilerinin ortaya çıkması da etkili bir biçimde geciktirilebilir.  Aquapeel; size bu etkilerin tamamını vadederken kolay uygulama ve kısa sürede etkili sonuç ile ön plana çıkan bir işlemdir. Bu uygulama; fazla kimyasal ve hırpalayıcı bir işlem olmaksızın, ciltteki ölü derinin giderilmesi, gözeneklerin açılarak cildin nefes almasının kolaylaştırılması için kullanılan en etkili yöntemlerden biridir. Su basıncı ve vakum tekniği ile cildin üzerindeki cansız katmanı ortadan kaldıran Aquapeel; bir sonraki aşamada cilt yağlanması, akne ve siyah nokta oluşumu gibi cilt problemlerini sona erdirir. Siz de hassas yüz derisinin sağlığını koruyan, bu güvenli cilt bakımı işlemi ile cilt sorunlarınızdan acısız, uğraşsız ve kalıcı olarak kurtulabilirsiniz.

Aquapeel Cilt Bakımı Nasıl Uygulanır?

Cilt bakımı ve güzellik konusunda ilerleyen teknolojilerin bir ürünü olarak ortaya çıkan Aquapeel uygulaması, vakum ve basınç gibi iki temel etken kullanılarak gerçekleştirilir. İlk olarak; cilt bakımı ve güzellik uzmanı tarafından cilt tipinin belirlenmesi gerekir. Cilt tipinin doğru olarak tespit edilmesi, işlem sırasında kullanılacak solüsyonların içeriklerinin doğru hazırlanabilmesi için önem taşır. Uygun içerikler ortaya çıkarıldıktan sonra özel tekniklerle solüsyon basınç ve buhar yolu ile cilde uygulanır. Bu esnada cilt için oldukça faydalı olan ozon buharı da verilir. Ardından vakum yöntemi ile bütün sıvı geri çekilir. Bu işlem; hassas göz altı bölgesi hariç bütün yüze yapılabilir.

Aquapeel Aşamaları Nelerdir?

Aquapeel; bir güzellik uzmanı tarafından üç temel aşamada uygulanır. İlk olarak cilt, bakım için hazır hale getirilir. Daha sonra temizleme ve ölü deriden arındırma aşaması olan AquaAHA adımına geçilir. Bu aşama yaklaşık 5 ile 10 dakika süre ile cilde özel içerikli bir losyonun uygulanmasını kapsar. Ardından cildin bir alt katmanına daha ulaşan ve yüzdeki zararlı bakterileri temizleyen AquaSA; yani ekstraksiyon aşaması başlar. Bu aşama cildin derinlemesine temizlenmesi için önemlidir. Sivilce ve akne gibi problemleri ortaya çıkaran enfeksiyonlu dokuların temizlenmesi AquaSA adımı ile mümkündür. Son olarak ise temizlenip alt katmanlara kadar açılan cildin nemlenmesi için 5-10 dakikalık son bir adım uygulanır. Böylece Aquapeel uygulaması yaklaşık yarım saat gibi bir süre içinde kusursuz bir cilde sahip olmanıza olanak sağlarken derinlemesine etkilerin uzun süre görülmesine yardımcı olur.

Aquapeel’in Faydaları Nelerdir?

Gün içerisinde; hava kirliliği, güneşin zararlı ışınları, kullanılan makyaj malzemeleri ve kremler gibi birçok etken cildin zamanla cansızlaşmasına yol açar. Gözeneklerin tıkanması, yer yer sivilce ve siyah noktaların ortaya çıkmasına neden olabilir. Aquapeel; bu sorunlar üzerinde kısa sürede olumlu sonuçlar yaratan son derece etkili bir uygulamadır.  Aquapeel yapılırken kullanılan losyon ve ozon buharı cildin yumuşamasına ve cilt üzerindeki cansız tabakanın çözünmesine olanak sağlar. Gözeneklerde biriken kir ve yağ, ortaya çıkan nemli ve yumuşak ortamda uygulanan vakum ile kısa sürede çekilerek yüzden arındırılır. Böylece cilt gözenekleri temizlenip sıkılaşır ve ortaya çıkan renk eşitsizlikleri ile lekeler de ortadan kaybolur. Ayrıca bu uygulama kırışıklıkların azaltılması veya ortaya çıkışının geciktirilmesini de sağlayarak antiaging etki de gösterir. Aynı anda hem peeling, hem temizleme, hem de nemlendirme işlemini bir arada sunan bu uygulama oldukça kısa bir sürede çehrenizin daha sağlıklı ve canlı görünmesini sağlar.

Alanında en profesyonel uzmanların gerçekleştirdiği Flora Klinik Aquapeel uygulamaları, cildinize dair ihtiyaç duyduğunuz işlemin kolayca yapılmasını sağlar. Aquapeel hakkındaki sorularınızın yanıtını Flora Klinik’ten almak için hemen iletişime geçin!

Aquapeel Uygulamaları Video