Fokuslu Ultrason ile Ameliyatsız Yüz Germe

Ameliyatsız Yüz Germe Nedir ?

Orta yaşta olan kadınların en büyük sorunlarından birisi yer çekimine bağlı olarak ve yaşlanma ile birlikte vücutlarında ve ciltlerinde meydana gelen sarkmalardır. Günümüzde artık teknolojinin de sürekli olarak gelişmesi ile birlikte ameliyatsız yüz germe yöntemleri ortaya çıkmıştır. Birçok alternatif tedavi yöntemleri bulunmaktadır. Uygulama sonrası kişinin normal yaşam ve kalitesinde herhangi bir olumsuzluk yaratmayan ameliyatsız yüz germe yöntemleri yaygın olarak kullanılır. Ameliyatsız yüz germe yöntemleri içerisinde focus ultrason, Fransız askı, kilit askı yöntemleri bulunmaktadır. Ameliyatsız yüz germe fiyatları, hastaya yapılacak olan yönteme değişmektedir.

1 Hafta
    Operasyon Süresi
    2 - 3 Saat
    Ameliyatlı/ Ameliyatsız
    Genel
    3 - 12 Ay
    Focus Ultrason

Focus Ultrason ile Ameliyatsız Yüz Germe Nedir?

Focus ultrason yönteminde HIFU adı verilen bir teknoloji kullanılmaktadır. Yeni nesil teknolojidir. Yüksek yoğunluklu odaklanmış ultrason anlamına gelir. Bu yöntemde cildin doğal yollardan kendisini iyileştirmesi hedeflenmektedir. Cildin alt tabakalarına fokuslanan enerji ve ısı, kolajen üretimini arttırmaktadır. 30 ve 65 yaş arasındaki kişilere yapılır. Ameliyatsız yüz germe yöntemleri içerisinde oldukça güvenli ve etkili bir sistem olmaktadır. Ameliyatsız yüz germe gıdı eritme, gıdı toparlanması, kaş kaldırma da aynı zamanda bu uygulama ile yapılmaktadır.

Focus ultrason ile yüz germe uygulaması tek seanslık bir uygulamadır. Yaklaşık olarak 30 ile 45 dakika arasında sürmektedir. Seanstan sonra ciltte sıkılaşma, canlanma, dinç bir görünüm ve gençleşme ortaya çıkmaktadır. Ciltte etkiler bir ay sonra görülmeye başlar. İkinci ayın sonunda da tüm etkiler ortaya çıkar.

Focus Ultrason Ameliyatsız Yüz Germe

Focus Ultrason Nasıl Uygulanır?

Ameliyatsız yüz germe uygulanan etkili yöntemlerden olan  Fokus ultrason uygulama cihazında ultrasound başlık bulunmaktadır. Ultrasound başlık cilde temas ettirilerek işlem yapılmaya başlanır. Cihazın başlıkları ciltte farklı derinlikler altına ulaşabilmektedir. 3 milim 4 milim 6 milim 9 milim ya da 1,5 mm’e kadar inerek bölgeye focuslanmış enerjiyi gönderir. Cildin alt tabakasına gidilecek olan derinlik uzman doktorlar tarafından belirlenmektedir. Öncelikle uzman doktorlar hastanın cilt analizini yaparlar ve buna göre de derinliği belirlerler. Cildin durumuna göre hedef bölge dikkate alınarak derinlik analizi yapılmış olur. Uygulama sırasında cildin yüzeyi zarar görmez. Cildin alt tabakasındaki dokular hareketlendirilir. Böylece ciltte yeni kolajen oluşumu ve üretimi sağlanır, cildin elastikiyeti artmış olur. Bununla birlikte, sıkılaşma etkisi meydana gelir. Cerrahi olmayan bir yüz germe işlemi olduğu için yaygın bir şekilde tercih edilmektedir. Tek seans uygulanır. Fakat eğer kişide sarkma çok ileri derecede ise focus ultrason yöntemi 2 veya 3 seansta uygulanabilmektedir.

Focus Ultrason Ameliyatsız Yüz Germe

Yöntemi ile Ağrı Hissedilir Mi?

Ameliyatsız yüz germe focus ultrason uygulamasında hissedilen acı kişiden kişiye farklılık göstermektedir. Fakat genel olarak bu tedaviyi yaptıran hastalar anlık bir iğne batması şeklinde ifade etmektedir. Cilt altına ses dalgası enerji ile ulaştığı için ciltte toparlanma, sıkılaşma ve sıkılaşma etkisi ile sarkıklar ortadan kaybolmaktadır. Yapılacak olan uygulamanın süresi yaklaşık olarak 30-45 dakika arasındadır. Fakat yapılacak olan bölgenin büyüklüğüne göre değişiklik göstermektedir.

Fokus Ultrason Ameliyatsız Yüz Germe Uygulaması Kimlere Yapılamaz?

• Çocuklara ve hamilelere,
    • Diyabet hastalığı olanlara,
    • Epilepsi hastalığı olanlara,
    • Ben, yüzünde cilt enfeksiyonu bulunan kişilere,
    • Vücudumda elektronik bir cihaz metal stent olan kişilere,
    • Yaranın iyileşmesi engel olan bir hastalığı varsa,
    • Kanın pıhtılaşması engel olan bir hastalığı varsa,
    • Otoimmun hastalığı olanlara yapılmamaktadır.

Focus Ultrason Ameliyatsız Yüz Germe Uygulaması Kimlere Yapılmaktadır?

Özellikle 30 ve 65 yaş arasındaki kişilere yapılmaktadır. Eğer kişilerin cilt yapısında gevşemeler ve sarkmalar varsa bu yöntem uygulanır. Fokus ultrason HIFU ile yüz germe yeni nesil bir teknolojik sistem olmaktadır. Bu yöntemin etkili sonuçları klinik çalışmalar ile kanıtlanmıştır. HIFU sistemi hem makro hem de mikro fokuslanma özelliğine sahiptir.

Ultraformer Ameliyatsız Yüz Germe Cihazı

Nedir?

Ameliyatsız yüz germe cihazı ultraformer HIFU teknolojisini kullanan bir uygulamadır. Ameliyatsız yüz gençleştirme işlemidir. Cildin alt katmanlarına ses dalgaları iletilerek kolajen üretimi artırılmaktadır. Ultra former uygulaması ile hifu cilt germe hangi bölgelere yapılır?  Yanak, kaş, dudak çevresi, alın, dekolte, boyun ve göz çevresi gibi bölgelere uygulanabilmektedir.

Ultraformer Ameliyatsız Yüz Germe

Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

Yüz gençleştirme Ultraformer uygulamasının yapılması ile birlikte ciddi anti-aging işlemi gerçekleşir. Ciltte kolajen üretimi artar ve elastikiyet kazanılmış olur. Uygulamada cerrahi müdahale olmadığı için oldukça kolaylık sağlamaktadır. Uygulama sonucunda sarkmalar ortadan kalkar ve cilt sıkı, dinç bir görünüm almaktadır.

Ultraformer Ameliyatsız Yüz Germe

Uygulamasının Aşamaları ve Süresi Nedir?

Yüz gençleştirme Ultraformer uygulama süresi, yapılacak olan bölgeye göre değişiklik göstermektedir. Yaklaşık olarak 30 ile 60 dakika arasında sürmektedir. İstenilen sonuca ulaşıncaya kadar 1 ve 3 seans arasında yapılmaktadır. Herkese göre seans aralığı ve süresi değişmektedir. Uygulamanın etkileri de herkese göre farklı olmaktadır. Uygulamaya başlamadan önce cildin temizlenmesi önemlidir ve Ultraformer cihazının başına işleme başlamak için bir jel sürülür. Uygulama sırasında cilt yüzeyi zarar görmez. İşlem, cilt altı tabakaya etki etmektedir. Cilt altındaki tabakayı uyardığı için buradaki dokular canlanır. Etkileri 1 hafta sonra hissedilmeye başlanır ve 1 ay sonunda da etkiler görülür. İkinci ayın sonunda tamamen etkileri ortaya çıkmış olur.

Hamilelere, uygulama yapılacak olan bölgede yarası bulunan kişilere, kanser hastalarına, vücudunda metal stent bulunanlara, elektronik cihaz bulunanlara, epilepsi hastalarına, diyabet hastalarına, kan pıhtılaşması sorunu yaşayan kişilere yapılamaz.

Ultraformer uygulamasından bir iki gün önce glikolik asit içerikli kremlerin kullanılmaması tavsiye edilir. Ayrıca işlem sonrasında uygulamanın yapılmış olduğu bölgeye 2 ya da 4 saat aralığında suyun değmemesi tavsiye edilmektedir. Uygulamadan sonra bir hafta süreyle glikolik asit içeren kremler sürülmemelidir ve güneş koruyucu ile 15 gün cildin korunması önerilmektedir.