1. Flora Klinik
  5. ScarletAltın İğne Fiyatları
Scarlet S

Altın İğne Scarlet S

Altın iğne uygulaması son teknoloji imkanlar ile ortaya çıkmış olan bir cilt bakımı uygulamasıdır. Bu uygulamaların en büyük avantajı ise ameliyatsız bir şekilde hasarlı bölgelerin onarımını mümkün hale getiriyor olmasıdır. Flora Klinik altın iğne uygulaması ile cilt sorunları olan danışanlarının birçok sorun ve olumsuz görümden arınmasını mümkün hale getirir.

Altın iğne, diğer adı ile Scarlet S tamamen kişiye özel olarak gerçekleştirilen kısa süreli operasyonlardan biridir. Herhangi bir şok işlemi gerçekleştirilmemiş olan iğne teknolojisinin avantajlarından faydalanmak için uzman doktorlarımıza danışabilirsiniz. Altın iğne uygulamaları hakkında sık sorulan sorular ve merak edilen bilgiler için okumaya devam edin.

Altın İğne Scarlet S

Nedir ?

Altın iğne nedir sorusu cilt hasarlarından herhangi birine sahip olan birçokları tarafından sorgulanıyor. Temelde Scarlat s altın iğne uygulamaları hasarlı olan cilt bölgelerinin tedavi edilmesi için gerçekleştirilen bir işlemdir. Zamanın ve yaşlanmanın etkilerinden kurtularak ameliyatsız gençleşme için ise en çok tercih edilen operasyonlardan biridir.

Altın iğne cilt gençleştirme, görünümü düzeltme gibi birden fazla alanda tercih edilen geniş çerçevesi bulunan bir uygulamadır. Kullanım alanlarının genişliği sayesinde insanlar tarafından da çokça araştırılıyor. Cilt üzerinde meydana gelen hasarlar kimi zaman dönemsel kalıntılar olabilirken kimi zaman da yaşlılığın getirdiği izler olabilir. Her biri için etkin çözüm olarak kullanılan yöntem ise Scarlet altın iğne tedavisidir.

Altın İğne

Uygulaması Kimlere Yapılır?

Altın iğne uygulaması yaptırmak isteyen birçok kişi yaş sınırı, hangi cilt sorunlarına karşı yaptırılması gerektiği gibi konularda araştırma yapar. Kullanım alanının yaygınlığı ve görece basit bir işlem olması altın iğne uygulamalarının daha fazla yapılmasının ana nedenleri arasında bulunmakta. Peki altın iğne uygulaması kimlere yapılır?

Scarlet S neredeyse tüm yaş gruplarına ve kadın erkek fark etmeksizin danışanların sorunlarına göre tercih edilen bir uygulamadır. Ergenlik döneminde ortaya çıkan cilt sorunları, yaşlanmaya bağlı olarak kırışıklık ve sarkma, bazı kazalar sonrasında ciltte kalan izler gibi çeşitli birçok alanda etkili olan bir yöntemdir.

Altın İğne

Faydaları Nelerdir ?

Scarlet S birçok alanda ortaya çıkan hasarlardan kurtulmanıza olanak tanıyan bir uygulamadır. Altın iğne faydaları nelerdir diye düşünüldüğünde ise birden fazla cevap verilebilir. Özellikle son teknoloji tedavi yöntemlerinden biri olduğu unutulmamalıdır. Yaklaşık 30 dakika civarı süren uygulama süresi, kısa sürede tedavi olmanızı olanaklı hale getirmektedir.

Altın iğne uygulamalarını kullanabileceğiniz birden fazla alan bulunuyor. Kullanım alanının genişliği ve neredeyse cilt yenileme bağlamında aklınıza gelebilecek her alanda tercih edilebiliyor olması uygulamaları daha popüler hale getirmekte. Aşağıda yer alan cilt sorunlarının tedavisinde Scarlet S tedavi yöntemine başvurabilirsiniz;

1. Cilt yenileme,
  2. Cilt gençleştirme,
  3. Yüz hatlarını ortaya çıkarma,
  4. İnce kırışıklıkların tedavisi,
  5. Cilt sıkılaştırma,
  6. İmflamatuar akne tedavisi,
  7. Pigmente lezyon tedavisi,
  8. Sebum dengelenmesi,
  9. Lifting operasyonları,
  10. Gözenek küçültme tedavvisi,
  11. Cilt tonu düzenlemesi,
  12. Leke tedavisi,
  13. Vücut sıkılaştırma,
  14. Sarkma tedavisi.
Altın İgne

Uygulaması Ne Zaman Yaptırılmalıdır?

Altın iğne uygulaması ne zaman yaptırılmalıdır sorusu aslında cilt sorunları ile baş edemeyen onlarca kişi tarafından soruluyor. Scarlet S uygulamaları cilt sorunlarından şikayetçi olan herkes tarafından istenilen zamanda gerçekleştirilebilecek olan bir uygulama türüdür. Ancak uygulamanın profesyonel bağlamda yapılması gerekir.

Alanında uzman doktorlar ve steril ortamlara sahip olan kliniklerin tercih edilmesi şarttır. Aksi takdirde hasarlı bölgenin enfeksiyon kapma ihtimali bulunur. Bu risk tedavi yerine daha büyük cilt sorunlarının ortaya çıkmasına neden olabilir. Onaylı ve son teknoloji cihazlar kullanan steril klinikleri tercih etmeniz önerilir.

Altın İgne

Tedavisi Nasıl Yapılır?

Altın iğne tedavisi cilde kontrollü bir şekilde enerji iletilmesi işlemidir. Bu işlem gerçekleştirilirken üzerinde altın iğneler takılı olan bir başlık ile uygulama yapılır. Başlığın bağlı bulunduğu radyo frekans ünitesi ise cilde enerji verilirken kullanılan ana kaynaktır.

Her bir radyo frekans dalgası cilt altında bulunan dokuları uyarır. Uyarılma sonrasında cilt doğal bir şekilde iyileşme protokolünü başlatarak kendini yeniler. Yaklaşık 30 dakika süren bu uygulamalar hem uygulama kolaylığı hem de ameliyatsız işlem olması nedeni ile dünya genelinde oldukça sevilmektedir. Uygulamanın mutlaka steril bir ortamda gerçekleştirilmesi gerekir.

Altın İğne Etkisini Ne Zaman Gösterir?

Altın iğne uygulaması yaklaşık 3-4 seansta tamamlanan bir tedavi yöntemidir. Bu tedavi tamamlandıktan sonra yaklaşık 2 günün sonunda etkilerini tamamen görmek mümkün hale gelmektedir. Tedavinin ilk seansı ise gözle görülür farkın oluştuğu seanstır.

Scarlet S tedavisi cilde uygulandıktan sonra takip eden 2 saat içerisinde ciltte kızarıklıklar oluşabilmektedir. Kızarıklıkların geçmesi ise uygulama sonrasında 2 günü bulabilir. Altın iğne uygulaması yaptıran bir hastanın cildine uygulama sonrasında dikkat etmesi şarttır. Uygulama sonrasında doğrudan güneş ışığına maruz kalmamaya dikkat edin.

Altın İğne Sonrası

Altın iğne sonrası hastanın cildini nemli tutması oldukça önemlidir. Cilde gönderilen radyoaktif dalgalar sonrasında ciltte kolajen oluşumu tekrar başlar. Kolajen eksilmesi cildin sarkmasının en büyük nedenleri arasında yer alıyor.

Uygulama sonunda vücut tekrar doğal yollar ile kolajen üretmeye başlar. Bu süreçte cildin nemli tutulması ve doğrudan güneş ışığına maruz kalmaması operasyonun başarısı için büyük önem taşımaktadır. Uygulama süreci birkaç aydır. İlk yılda 4 haftada bir olacak şekilde 3 ya da 4 seans gerçekleştirilir. Birinci yılın sonunda doktor gözlemine bağlı olarak uygulamanın birkaç seans daha tekrar edilmesi gerekir.

Altın İğne Zararları

Altın iğne uygulaması yaptıran birçok kişi uygulama sonrasında herhangi bir zararı olup olmayacağından tereddüt eder. Altın iğne zararları bulunmayan bir uygulamadır. Uygulama temelinde vücudun kendi kendini onarması için teşvik etme işlemi gerçekleştirilir. Vücudu kolajen üretmeye teşvik eden radyoaktif dalgalar sayesinde altın iğne uygulaması cildin alt katmanlarına ulaşır.

Altın iğne zararları olmayan ancak bazı durumlarda yan etkileri olabilen bir uygulamadır. Özellikle uygulama sonrasında ufak kızarıklıklar sıkça karşılaşılan yan etkilerdir. Uygulamadan yaklaşık 2 gün sonra hiçbir yan etkisi kalmayacağı garanti edilir. Bu nedenle uygulamanın hiçbir kalıcı zararı bulunmamaktadır.

Altın İğne Yaptıranlar

Altın iğne yaptıranlar herhangi bir cilt sorunu ile karşı karşıya kalmazlar. Bunun yanı sıra uygulamanın birçok avantajından da faydalanırlar. Cildinizin yaşlanmasını durdurmak ve daha genç bir görünüme sahip olmak isterseniz ameliyatsız, kısa sürelerde gerçekleşen Scarlet S uygulama avantajlarından faydalanabilirsiniz. Scarlet S uygulaması avantajları ise aşağıdaki gibidir;

• Operasyon sırasında minimum ağrı ve acı hissedilir.
  • Cilt altında hiçbir şekilde kanama meydana gelmez.
  • İşlem sonrasında ciltte iğne izi kalmaz.
  • Etkilerini hızlı gösteren bir uygulamadır.
  • Hastanın günlük hayatına devam etmesinde hiçbir engelleyici faktör bulunmamaktadır.
  • Ameliyatsız bir işlem olduğundan oldukça bütçe dostu bir operasyondur.

Altın iğne uygulamalarının Dünya genelinde yaygın olması birçoklarının da uygulamayı denemesine öncülük etmiştir. Altın iğne yaptıran ünlüler de temelde yaşlılığın meydana getirdiği izleri kapatmak ve benzeri amaçlar ile uygulamayı tercih etmektedir.

Altın İğne Tedavisi Fiyatları

Altın iğne tedavisi fiyatları insanlar tarafından sıkça araştırılan konulardan biridir. Bu tarz tedavilerde fiyat bilgisi araştırmadan önce kliniğin steril olup olmadığı, ne kadar güvenilir olduğu ve uzmanlara sahip olup olmadığı araştırılmalıdır. Sonrasında uygulama fiyatları incelenmelidir.

Scarlet altın iğne fiyatları araştırmalarınıza İstanbul lokasyonunda bulunan FloraKlinik ile son verebilirsiniz. Bütçe dostu fiyat seçenekleri, alanında deneyimli uzman kadro ve steril ortam ile güvenli bir operasyon geçirmenin avantajlarından faydalanabilirsiniz.

Altın İğne İstanbul

Altın iğne İstanbul lokasyonunda yaptıralabilen klinik uygulamalardan biridir. Estetik ve güzellik merkezimiz bünyesinde İstanbul’da iki farklı şubemizde scarlet altın iğne uygulaması yaptırabilirsiniz. Uygulama yaptırmadan önce ön randevu talep ederek uzman görüşü ve cilt durumu analizi yaptırmalısınız. Sonrasında uygulama ile ilgili cildiniz için en iyi olan seçenekler uzmanlar tarafından değerlendirilecektir. Scarlet Altın iğne İstanbul lokasyonunda güvenilir adresiniz FloraKlinik.